loading...
رئال مادرید
مدیر سایت بازدید : 0 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

رئال مادرید جوان شروع به کار می‌کند

تیم اول سپید پوشان به همراه کادر جدید مربیگری، خود را برای آغاز فصل جدید که به عقیدهٔ طرفداران این تیم فصلی هیجان انگیز خواهد بود آماده می‌کند.

به نقل از خبرگزاری مارکا تابستان امسال باشگاه رئال مادرید یک تغییر ۱۸۰ درجه‌ای در قوانین بستن قرار داد‌های جدید با بازیکنان داده است. باشگاه بیشتر سعی‌ دارد تا از بازیکنان جوان برای این فصل استفاده کند و تضمین می‌کند که از این بازیکنان نام‌های بزرگی‌ خواهد ساخت.

بستن قرار داد با بازیکنان جوانی‌ مانند کارواخال، ایسکو و اییارامندی، و همچنین پیشرفتی که خسه، موراتا و ناچو در تیم اول داشتند، طراوتی تازه به تیم می‌بخشد که میتواند انگیزهٔ خوبی‌ برای قهرمانی در باشگاهی به نام رئال مادرید باشد. 

میانگین سنی‌ تیم در حال حاضر ۲۵/۵ سال است، که یکی‌ از جوان‌ترین تیم‌های رئال مادرید در سال‌های اخیر به حساب می‌آید. گفتنی است که میانگین سنی‌ سه بازیکنی که به تازگی با رئال مادرید قرار داد بستند یعنی‌ ایسکو (۲۱ سال)، کارواخال (۲۱ سال) و اییارامندی (۲۳ سال) ۲۱/۵ سال است.

در واقع، از زمانی‌ که فلورنتینو پرس ریاست باشگاه را بر عهده گرفت تا به امروز، تابستان امسال چند تن‌ از جوان‌ترین بازیکنان موجود را وارد باشگاه کرد. این میانگین سنی‌ حتی پایین تر از میانگینی است که باشگاه در سال ۲۰۰۵-۲۰۰۶ (۲۲/۸ سال) داشت. در آن سال سرجیو راموس، روبینیو و خولیو باپتیستا به تیم پیوستند.

مدیر سایت بازدید : 1 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

گزارش روز: کریس و ایرینا، عروس و داماد بعدی لالیگا

شنبه شب جشن ازدواج چابی ارناندس و نامزدش نوریا در منطقه خیرونای اسپانیا برگزار شد تا یک بارسایی دیگر داماد شود.

اما به نظر می رسد که داماد بعدی لالیگا، از باشگاه رئال مادرید است؛ او کسی نیست به جز کریستیانو رونالدوی پرتغالی

چندی پیش گزارش هایی راجع به جشن عروسی کریستیانو رونالدو و نامزدش ایرینا شایک منتشر شده بود و حتی روز 12 جولای سال 2012 به عنوان تاریخ برگزاری جشن ازدواج آنها روی خبرگزاری ها رفته بود و شنیده می شد که بعد از اتمام رقابت های یورو2012 کریس قرار است رخت دامادی برتن کند ولی گمانه زنی رسانه های خبری برای برگزاری جشن عروسی رونالدو در آن تاریخ اشتباه از آب در آمد وخبری از عروسی نبود. تا اینکه حالا مجددا خبری در مورد جشن ازدواج قریب الوقوع کریس و ایرینا روی خبرگزاری ها قرار گرفته و شنیده می شود که آنها در طول تابستان امسال درمراسمی رسمی ازدواج خواهند کرد.

نامزد کریستیانو رونالدو یک مدل تبلیغاتی است که اهل روسیه است.

این خبری است که در رسانه های پرتغالی بازتاب یافته ودر روزنامه اسپورت کاتالونیا نیز بازتاب یافته. در گزارش های این رسانه ها به نظر می رسد که جشن ازدواج آنها در ماه جولای یا آگوست برگزار خواهد شد. شنیده می شود که کریس و نامزدش این روزها درگیر تدارک مقدمات این مراسم هستند و جشن ازدواج این دو در جزیره پورتو سانتو، در نزدیکی مادیه را، زادگاه کریستیانو رونالدو برگزار خواهد شد.

برگزیدن این جزیره برای برگزاری این مراسم، دلیل خاصی دارد؛ چرا که کریس در این جزیره سرمایه گذاری های زیادی انجام داده و همراه با گروهی از سرمایه گذاران در حال ساخت هتلی هفت ستاره در این جزیره، چیزی شبیه به برج العرب دوبی هستند و برگزاری جشن عروسی دراین جزیره، باعث می شود تا نام این منطقه بیش از پیش برسرزبان ها بیفتد. پورتو سانتو جایگاه ایده آلی برای برگزاری این جشن است . البته از آنجایی که این خبر هنوز قطعی نشده است، باید همچنان منتظر ماند و دید که آیا این گمانه زنی ها به واقعیت خواهند پیوست و ایرینا و کریس به زودی جشن عروسی شان را برگزار خواهند کرد یا خیر.

این زوج جوان از ماه می سال 2010 با هم آشنا شده اند و حالا قرار است در سومین سال آشنایی شان، ازدواجشان را جشن بگیرند

مدیر سایت بازدید : 0 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

گزارش روز: اییارامندی گران ترین بازیکن اسپانیایی تاریخ رئال مادرید

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا تعداد بازیکنان اسپانیایی رختکن تیمش را افزایش دهد. بعد از بازگرداندن کاواخال به رختکن سانتیاگو برنابئو، او دو بازیکن اسپانیایی دیگر یعنی ایسکو و اییارامندی را نیز به خدمت گرفت.

این سه بازیکن، بعید است که بتوانند مستقیما به ترکیب اصلی رئال مادرید راه یابند ولی از جمله ستاره های آینده دار باشگاه مادریید خواهند بود.

با انتقال آیسر اییارامندی به باشگاه مادریدی ، او مبدل به گران قیمت ترین بازیکن اسپانیایی تاریخ باشگاه رئال گردید که بیشترین مبلغ برای جذب او هزینه شده. طبق اعلام رئیس باشگاه رئال سوسیداد، پروسه انتقال او به باشگاه مادریدی مبلغ 39 میلیون یورو برای پرس آب خورده و او دقیقا مبلغ 38.949.900 یورو برای جذب این بازیکن جوان هزینه کرده است.

تا قبل از این ژابی آلونسو و ایسکو گران قیمت ترین بازیکنان اسپانیایی تاریخ باشگاه مادریدی بودند. کهکشانی ها برای جذب ژابی آلونسو مبلغ 30 میلیون یورو پرداخت کرده بودند و برای خرید ایسکو از مالاگا هم مبلغ مشابهی پرداخت نمودند و برای خرید سرخیو راموس هم مبلغ27 میلیون یورو هزینه کرده بودند

اییارامندی پنجمین پسرطلایی پرس

رئیس باشگاه مادریدی درسالهای اخیر جذب ستاره های آینده دار را در برنامه های کاری اش قرار داده و از همین رو به خرید ستاره های موفق تیم های ملی زیر 20 سال و جوانان اسپانیا روی آورده. در حال حاضر 5 تا از بازیکنان تیم ملی زیر21 ساله های اسپانیا که در رقابتهای یورو2013 حضور داشتند،عضو باشگاه مادریدی هستند.

ناچو، موراتا، ایسکو، کارواخال و اییارامندی ستاره هایی هستند که در رقابتهای یورو2013 برای تیم زیر21 سال اسپانیا خوش درخشیدند.

پرس در جریان مراسم معارفه دانی کارواخال در جمع گذشته گفته بود:« این میتوانی تعدادی از هم تیمی هایت در تیم ملی زیر21 سال را بیابی.»

موفقیت تیم ملی زیر21 سال اسپانیا غیرقابل بحث است. این تیم بازیهای خوبی را ارائه می دهدو نتایج مطلوبی را کسب می کند وازهمین رو رئال مادرید با خریداری این بازیکنان به فکر آینده تیم ملی اسپانیا نیز هست.ایسکو، برنده جایزه پسر طلایی سال2012 کفش برنز رقابت های یورو زیر21 سال را دریافت کرد .موراتا که زوج مناسبی برای کریم بنزما به شمار می رود،بعداز کسب عنوان برترین گلزن یورو زیر21 ساله ها برای برتن کردن پیراهن شماره 9 می جنگد و ذخیره ایگواین محسوب می شود.

ژوزه مورینیو روی کارواخال حسابی باز نمی کرد و از همین رو سران رئال تصمیم گررفتند تااورا به صورت قرضی به لورکوزن بفرستند و حالا او مجددا به برنابئو بازگشته

ناچو بازیکن پایه ای رئال توسط مورینیو به تیم اصلی آورده شد و درمسیر خوبی قرار دارد و اییارامندی هم حالا باید توانایی هایش را در تیم آنچلوتی به نمایش بگذارد.

مدیر سایت بازدید : 0 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

رئال مادرید به قیمت 30 میلیون یورو با قرارداد 6 ساله به خدمت گرفت.

اییارامندی یکی از محصولات اکادمی رئال سوسیداد است که اولین باری رسمی اش را برای رئال سوسیداد در سال 2010 انجام داد و از آن زمان به یکی از بازیکنان کلیدی این باشگاه تبدیل شد .

اییارا مندی بعد از کارواخال کاسمیرو ایسکو چهامین خرید رئال است.


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 1,051
  • بازی بعدی